F.A.Q.

U kunt reserveren door het reserveringsformulier op deze site in te vullen. Indien u niet over internet beschikt, kunt u tijdens kantooruren uw reservering telefonisch doorgeven. Ons nummer is +31(0)6 553 672 28
Ja, u krijgt automatisch een email met de parkeerovereenkomst. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.
Op het reserveringsformulier heeft u uw vluchtnummers en de datum van vertrek- en aankomst ingevuld. Zo weet GoodParking wanneer wij uw auto kunnen ophalen en terugbrengen. U belt ons zowel bij vertrek als aankomst op Schiphol, zodat uw wachttijd minimaal is.
U kunt de kosten van uw reservering bij aankomst ter plaatse per pin voldoen. Voor zakelijke reizigers bestaat de mogelijkheid om maandelijks een factuur te ontvangen.
U kunt tot maximaal 24 uur van tevoren, kosteloos per email annuleren. Ook kunt u via de link rechtsonder op de website uw annulering doorgeven. U kunt om administratieve redenen niet telefonisch annuleren. Indien u annuleert binnen 24 uur zal u hiervoor een rekening ontvangen op het door u opgegeven adres. Wij brengen hier een standaard bedrag van € 35,00 in rekening.
Onze chauffeursdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend. Voor informatie kunt u op werkdagen van 8.00 uur tot 16.00 uur contact met ons opnemen.
U houdt de datum van aankomst op Schiphol aan. Stel: u vertrekt op de 11e vanuit Spanje om 23.00 uur en u arriveert de 12e op Schiphol om 01.00 uur. U vult als datum van terugkomst de 12e in.
Ja dat kan. U vult dan op het reserveringsformulier bij ‘tijden’ 0.00 uur in. Zodra de tijden bij u bekend zijn, geeft u dat per email aan ons door.
Ja, u kunt reserveren voor onbepaalde tijd. Het is alleen niet mogelijk te reserveren via het reserveringsformulier op onze website. U dient uw reservering per email via onze website, onder ‘contact’, bij ons in. Wij nemen dan contact met u op voor de verdere afwikkeling.
Probeert u eerst de wijzigingslink in uw email. Mocht dat niet lukken dan kunt u ons een korte email sturen, via onze website, onder ‘contact’ of naar info@goodparking.nl Vermeld u hierbij uw ticketnummer en kenteken.
Ja, u kunt voor meerdere auto’s reserveren. U dient dan wel een aparte reservering voor iedere auto te maken.
Indien uw vraag er niet tussen staat kunt u contact met ons opnemen per mail: info@goodparking.nl of telefonisch: +31(0)6 553 672 28